Translate

2013年4月5日 星期五

manb寂寞太耐



小妹想出貼好耐,今日好大膽就係到出貼
件事都好耐之前架啦
打得唔好唔好話小妹喔~~~~

我係個好靜既女仔.. 都比較宅.
樣又唔係令,身材又唔FIT,仲肥肥地,胸又微波,仲要有個肚腩仔
所以都無咩自信><
有男仔肯咀我都偷笑啦XDDDDD


之前朋友就帶左D朋友一齊出黎~~咁就識左個男仔..大家都幾好傾..就咁樣FD
平時都係出下街,食下飯
有次我好累....所以唔想行街就上左佢屋企
開頭大家都好似平時咁傾下計....

之後呢...我入左佢房搵野...
佢行入黎無啦啦咀我,我開頭反應唔到
因為我都單身左好耐啦...無人掂我好耐
其實我都驚驚地,因為我都好怕醜

頭一陣我都有推開佢...之後我都無再推啦
咀左陣之後佢就有電話啦

咁我都搵我既野啦

佢傾完電話,我都唔知佢入番間房,太專心搵野啦!!!
佢無啦啦係我後面攬住我同咀我(其實我都幾鍾意後面俾人攬住既感覺)
但其實我好緊張,個心係咁跳
我唔敢望住佢........
佢都係咁咀我....因為我都驚驚地...所以無伸利
好快佢就隔住左d衫摸我啦~~xd

之後其實我都仲係好驚架....但佢好快就除左我件3
係咁摸我個胸.....咁岩我前面有塊鏡
望住自己俾佢係咁渣落我個波到
其實真係好尷尬架xdddddd

佢跟住就除左我件bra ~~~~
係咁渣同咀我...我又怕醜但又想要..haha
之後佢隻手仔都摸我下面啦....
佢隔住條底底...話我係咪好想要..因為濕晒..
我緊係答唔想啦xdddddd


之後佢就除我條褲啦..真係好驚GA
佢開始擺D手指落黎....慢慢一下下...
我忍唔住嗯左幾下....
之後佢就愈黎愈快.仲望住我
好尷尬

咁我都不斷摸佢個弟弟啦
佢硬晒...佢問我可唔可以擺去我下面到
我即刻用手仔遮住左個妹妹先XDDDDD

佢帶完DOMDOM都即刻放入黎啦....
係咁插..我忍唔住係咁叫..我覺得自己叫得好樣衰
所以自己都會忍住唔俾自己叫
佢知道我忍住..就更加用力啦
我不斷叫 佢就不斷插不斷咀同摸我

之後轉左狗仔..佢問我舒唔舒服...
我嗯左一下..佢更加插得勁..
之後唔知係咪太耐無做...我覺得好累
叫佢停啦..佢唔理我..我不斷叫..佢不斷郁
仲話我愈唔想俾佢見到我個樣愈要見
郁到射為止

之後好快沖涼去食飯啦

沒有留言:

張貼留言