Translate

2013年4月5日 星期五

死啦,愈黎愈淫,今次仲淫><



今次見佢之前,去換對黑絲先~
對黑絲係點?後d先講xd
見到佢就醫肚再到目的地~
一入到去,5洗等,即有房~
我就即刻匿入被窩,我好怕羞~
我叫佢去完殊殊,要洗乾淨d對手
之後我就叫佢入黎探索下xd
佢話要除褲先xd
我心諗仲好xd
我訓住係起身期間,疑似走光,比佢見到d野~
佢話好似有d穿燶既野喎~
shy到夾返埋對腳,個頭拱左去佢心口,shy到話無野呀xd
之後佢極力撐開我對腳
呀!我對開檔黑絲比佢睇哂
我仲係真空見佢架xd
佢條jj未見對襪之前仲軟軟地
一見就撐起底底!勁硬!
我就著住開檔黑絲比佢摸我妹妹,摸摸下仲手指插插
我都5輸蝕,我除佢底底,佢跪係到比我含
我含,佢插指~正~
我邊含邊呻吟,隻腳仲擘大d比佢大力d
佢拎我部手機,話要影低我呢對淫絲襪~
之後我頂5順,好想要~
對佢講我好想要呀~我要插插呀~
之後佢就男上用jj磨我,再慢慢插入去~我就幫佢除上身衫~
我好舒服~叫佢大力d插我~
我地攬住插,係佢耳邊叫得嗲d
我係咁呻吟,個妹妹好想比佢大力插
佢下下大力,又入,我好舒服~
佢插到我想到既之間,我叫佢比我到吖~
又快又大力既插插,我到左啦~
爽到腳都震埋~
5比我抖,將我打側身比佢插
好入呀,又入又大力,對我岩岩到完再比佢咁樣插,我頂5順~
我自己又除返背心先~
我地仲插住,佢比我抖下先~
大家攬住錫下傾下~
我問,呢對開檔絲襪你鐘5鐘意吖~
佢話,鐘意~
我話,我特登著比你架~
佢話,真空著呢對見我仲好~
我話,我見你個陣無底底架,得呢對開檔絲襪~
佢話,係?你好曳!5怪得5比我摸你patpat
我話,你知5知對襪個檔位撩到我妹妹濕哂~
佢話,咁咪好囉~
我話,如果我見到你個陣就講左你聽,你會點?
佢話,我會忍5住係街掀起你
我話,5得~我要比個驚喜你~我打算扮走光引你睇,但我怕羞><!
佢話,扮丫ma
我話,5制~呢對著住插插正5正呀?
佢話,好正,要插死你!
我話,好呀,插死我呀,我要狗仔比你插插~
佢話,要射係你對絲襪上!
我話,你鐘意射邊咪射~
之後就做隻乖乖狗仔比佢插~
佢邊插我邊打我patpat
插插下,去對住塊鏡做~
之後仲伸入絲襪入面揸我patpat
大大力啪啪啪,我都挺返起個身,拎後去錫錫比佢插~
我開始無力啦,腳軟啦,我頂5順啦
佢問,你係咪無力啦?5似你喎~
我死口5認啦,話5係呀~
之後佢比手指我啜~
又大力插返啦,盡情呻吟中~仲叫佢大力d
佢話,我就射啦,射係邊好呀?
我話,射係口,丫!(我到左)
佢話,你擘大個口啦~
插多幾野就就拎返出黎,我就即刻含佢,比佢射哂係我口!
含住啜哂佢d精出黎!條脷不時刺激下佢~
佢好重呼吸聲xd
之後佢叫我吞哂佢~
我吞左一啖仔,其餘吐係紙巾~
點知,佢仲硬緊!
咁佢叫我坐上去~
ununun~佢就玩我linlin
又扭又輕輕掂下linlin
linlin好敏感,個一下我身體自然反應特然好大力咁un左下
佢話呢下好正!
哈,但我un到好攰
我話,去沖涼啦(其實係開始痛)
佢話,5制,咁樣好舒服~
我話,我痛啦開始
佢先比我去沖涼
佢話,要插住行去沖
5理佢,我跑去沖涼房xd
佢捉返我,要我比佢係沖涼房插~
仲要我較水比佢插,我5理,我要嘆xd
就趴係牆整就patpat比佢狗仔插~
妹妹之前high得濟,窄左~
所以佢插左2次都比我夾返出黎~
之後先肯乖乖沖涼~
沖緊都要曳我,玩我linlin,睇我洗妹妹><!
沖完返床抖~

仲有下文架!
比反應我呀!
好反應既我會po開檔黑絲插插相xd
d…d…我要我要cm!!!!!!


係沖涼個陣佢要我含住啖水同佢含jj @@
我唔知佢咩feel~
上返床抖~~訓下先~~~
訓訓下就叫佢啜啜我
hehe~~
啜得好舒服~~
m期間波波好敏感><!
啜啜下期間,,佢又玩我!!
佢話,以家做緊咩呀~
我話,啜啜~
佢話,咁呢個係咩黎架~(佢用條脷撩緊linlin)
我話,唔知呀~~shyshy~
佢話,快d~
我話,唔制><!
佢話,係味唔講呀~
我話,linlin ><!><!!><!!!
聽完佢就不停啜啜
我又要咬手指~~舒服嘛~~
之後我嘆夠就要含佢~~
佢挨住床頭睇電視d曳曳~~
我就訓係佢肚仔上去望住電視,,邊含佢~~
含含下~~硬哂了~~我仲含到話好味~~
我就坐上去~~
佢就係到揸我波波...
我叫佢大力d,,揸大佢~~hehe~~
我就好努力咁un!
佢有時撩我linlin~~搞到我突然''左幾聲~
之後咀住unun~~~
我問佢有無un痛你,,佢話無,,仲好舒服~
我驚我unun d 力整痛佢=="
我好攰...........之後就轉係坐住前後郁~~
郁郁下佢話咁樣好舒服~
我就起勢咁努力地前後郁~~
我個膝頭磨到個床單個個位好熱....
我心諗....會唔會磨到著火架............\/!!!
唔理啦,,un~~~
我見佢好似好舒服~~~
但我條腰就快斷~~
不過女上又幾好~~
我次次un都會就自己位,,比佢jj掂中我敏感位
所以我忍唔住到左~~~無講佢聽~~
都再un~~~起碼un15mins以上............
unun
多陣~~~feel到佢好似太爽~~
於是我再快d再大力d!!!!
佢話,我要射啦!
我內心放煙花~~終於un爆左你~
咁我就勁大力un!!!!
再即刻起身,,,佢即刻射出黎!!!
我用手接住,,,成隻手都係精~~
咁我就舔手上既精~~~
好味~~~
再沖涼~~~~
再玩野xxddd沖涼液磨心口hehe~~
沖好就上返床抖啦
我地半挨係床頭,,睇曳曳~~
佢就係被入面捽我妹妹,,我就係被入面chokjj
chok
左陣,,,硬左>,<
佢話,你又整硬左佢@@
之後佢就要插我...男上入~
插左幾下,,我就用妹妹夾佢~~
佢就話要插住我,,壓住我訓~~
我話好吖~之後就插住攬住訓~
期間佢又玩野....用對手指震我個頭......
我話,玩念力咩.....haha~
抖多陣就夠鐘lu~~~
~

沒有留言:

張貼留言