Translate

2013年4月5日 星期五

引版奇遇記-重拾當天的曾經



我都唔記我有幾耐無返引版,
上星期有個朋友話有人係水帖提起我,而我果幾日咁岩放緊假,
就彈左上水帖八卦下!

後黎遇到一個好特別既網友,
我對佢有種似曾相識既感覺,
傾傾下我發現佢係我既....廁紙筒哥哥
失散左咁耐,當然留返contact傾下啦!

傾傾下交換左相,
佢話我個樣健康左靚女左索左!
哈哈!查實咪又係果個淫樣!!
不過廁紙筒哥哥仍然帥氣十足,
仲多左幾分男人味,好man

大家msg中講返以前,
果陣我成日病,佢話我病都吹到雪雪聲
佢聲稱我當時話"有野扑,病就好。吞一吞,就當葯"
乜我會講D咁淫賤既野haha

我只係記得上次係佢家,
佢睇電視,我話"你睇電視,我有我吹,唔會阻到你"
果陣我含足一個鐘,吹到硬一硬,
上次底褲都未除就比佢反轉一野屌入去!
咁我不嬲易濕,果陣一跣就入曬,
無啦啦一野就屌到底.....真係超爽!

講返上星期先,果日佢返緊工,下午講起我對波,
我當然成全佢send張近期波相搞硬佢!
佢話佢要學麥兜,坐定定係度乜都唔好做,冷靜下喎!

講真,成個下午都講扑野,
我梗係性慾非常高漲,相信佢都係!
果晚約左收工一齊食飯!
我對住碗粉真係無乜胃口
因為最好味既係我面前,我一直盤算住....今晚點食你好?

入屋除佢褲?唔得!
我都有時有矜持既!
摸佢賓周?唔得!
佢做主動好玩D
諗下諗下,佢見我逐條食。就催我食快D
哈!原來....佢仲心急過我!!
咁埋單Let's go啦!仲逐條食咩

上到去大家都好正經咁睇下電視,
我坐下挨下咁就"唔覺意"變左波壓佢大脾
有一下仲"唔覺意"倒左對奶
佢話我特登引佢....
其實橋唔怕舊,慘得過你受!

佢解開褲頭鈕,拎條廁紙筒出黎,
我梗係飛撲埋梳化去含住!!
廁紙筒哥哥碌鳩就係咁好含,又岩咀型,又襟吹唔易爆!

我一啖啜住個佢龜頭,一下下咁啜,
但佢條褲好阻住囉!深喉唔到!
我隻手捉住佢碌鳩上下上下咁輕輕chok
條利就係咁lam佢龜頭!
我諗含左幾個字,含到超硬!

我地入左房,佢除左條褲訓係度比我擒上去含,
我當然黎個深喉先!
隻手摸住個袋袋,再由袋袋lam上去,
大概含左半個鐘,我太耐無含覺得有d累,就訓左係佢旁邊
佢話講吹,一定係我吹得最叻!
咁我當然伸手摸住佢碌棍,仲用手指頭摸佢幼嫩既滑滑龜頭,
個傻佬竟然爽到訓著左,我咪吹醒佢!
醒左又摸到佢訓著,又再吹醒佢!
好玩好玩!

吹到硬一硬之濟,我一早就濕Q曬,
我坐上去一野插左入去
望住佢個爽樣,我一下一下咁un
聽到嗞嗞既水聲...
真係太耐無搞野,我勁濕
又唔敢un到咁勁,怕頂唔順!
個八公話"哇!你真係好耐無扑野,好撚窄!
你唔unD?唔敢入曬呀?"
真係唔敢....
我怕我會爆水喉噴濕張床!

我前後咁磨,un到我係咁叫
"
...好舒服......好耐無搞野...好濕"
佢聽到我顛左咁係咁叫,就係咁頂上黎,
頂到我顛上加顛我好快就高潮
係咁夾住佢,超爽!
之後我起身唔騎佢,一野含住佢碌大鳩
成碌鳩都係我D水水,我feel到佢就射,所以我放慢含既速度;P
等佢唔爆住,再慢慢吹返硬
又吹左成大半個鐘,含到硬一硬,
最後含到佢射曬係我個口,我都啜住唔放,啜到佢射曬為止!
我含住佢d精,用利lam曬佢碌鳩上面既精,
之後伏係佢個身度,吞曬d精精落肚

雖然唔係屌左好耐,但絕對係非常滿足,過足口癮!:$:$
到第二日,佢話佢覺得自己簡直帝皇式享受;P話自己訓係度好似乜都無做過,但爽到難以形容咁喎!
第一次就比你攤抖下,下次你就知:smile_47::smile_47::smile_47:

聽講引板多左好多膠人
我純粹滿足親愛既廁紙筒哥哥黎分享下,大家鐘意咪按下推薦!:



沒有留言:

張貼留言