Translate

2013年4月5日 星期五

dada新故事(上咗大隻型男屋企大戰 & 後話)



色誘大隻型男 - 偷窺篇

之前講過話會post dada破處既經過, 但一來破處既事發生太久, 而且又無咩特別, 相反最近發生了一件有趣事, 比起破處更加有趣, 所以不如打呢件事同大家分享.

話說上星期六dada既一個好朋友叫我去打羽毛球, 由於dada好鍾意打波, 所以就應邀出席. 當晚我地有六個人, 四男兩女, 我朋友打波果度係club house, 所以一定要佢帶我地先可以入去, 我依時到達, 見到我朋友同埋佢朋友已經到咗, 我朋友見到我就介紹我俾佢朋友認識, 佢朋友叫阿k, 原來佢係紀律部隊人員, 所以都幾大隻, 而且阿k已經結咗婚,

我地閒聊咗一陣,  朋友收到電話, 話另外果三個男仔要遲d, 於是我地三個自己上去先, 我同朋友就換衫先, 而阿k就自己入去球場.  當晚dada換咗一件都幾簿既白色衫, 入面帶咗個黑色bra, 貼身短褲, 跟住同朋友一齊入球場.

k見到我入場, 就係咁望實我, 朋友見到就話佢係咁望我, 就同佢講笑話信吾信話俾你老婆知, 佢先吾敢再望.  由於得我地三個, 所以我地開波先, K打得都好叻, 所以我同朋友就兩個打佢一個, 由於我朋友吾係太叻, 所以d波好多時都係我地果邊場, 我成日都要烏低身執波, 每次執完, 我都見阿k係咁望住我, 後來我先知道, 原來因為我件衫個領比較闊, 所以我一烏低身, 對面既人都會睇到我入面, 有幾次我見到阿k望到眼都吾眨, 我竟然無嬲, 而且仲好enjoy果種俾人偷窺既感覺.


色誘大隻型男 - 貼身教波篇

打咗一陣, 另外果三個人到咗, 但入吾到嚟, 要我朋友去接佢, 於是我朋友就叫阿K同我打住先, 佢就落去接佢地.  我朋友走咗之後, 就得番我地兩個, 打咗一陣, K就話我d姿勢吾係好啱, 要過嚟教我, 我知呢個時候佢要出手了,

佢走埋我身後, 叫我舉高對手, 幻想有個羽毛球趺落嚟, 於是我就舉高手, 呢個時候, 佢就係後面攬住我條腰, 要我個身挺直, 佢用個身貼住我後面, feel到佢波褲入面既捧捧已經開始變大, 係咁頂住我pat pat, 而雙手就係咁摸我條腰, 有幾次我feel到佢隻手掃到我波邊.

正當我吾知應該點做既時候, K係我耳邊問我

K :
好大好SEXY, 妳對波有無33C?

DADA :
你點知ga?

K :
估下囉, 我都估吾到咁準

呢個時候佢雙手係後面移咗上去, 好溫柔咁揸我對波, 而且又係我耳邊吹氣, 我身已經軟晒, 挨晒落佢度

K :
好軟綿綿呀, 我係咪揸得妳好舒服呢?

我已經吾識笞佢, 只係合埋雙眼好好享受. 過咗一陣, 我覺得應該要停, 因為我朋友好快就返, 吾可以俾佢見到, 於是我捉住阿K對手, 示意佢要停, K都明白, 所以我地就"暫時"停止呢幾分鐘咁荒唐既行為, 繼續打波


色誘大隻型男 - 浴室自慰篇

我地打咗兩個鐘頭波, 已經好累了, 朋友話不如早d去沖涼, 於是dada就同朋友兩個先行去更衣室沖涼換衫.

入到更衣室, 我同朋友各自除晒衫, 準備步入浴格

朋友: , dada妳心口做咩呀, tat tat紅色印既?

我望下塊鏡, 見到自己心口波波上面有幾個紅色既印, 應該係頭先阿k好大力揸我啜我而留底既

dada :
吾知呢, 可能敏感啩.......

dada
已經吾理朋友既反應, 一支箭沖入浴格裡面.

一路沖, dada唸番起剛才廁格既情景, k一對大手好粗魯咁係dada對波波上又揸又搓, k果條又大又硬既jjdada個口出出入入, d晝面係dada腦海浮現., dada一隻手不其然摸住自己既波波, 幻想再一次俾阿k揸緊, 而另一隻手就向下面進發, 手指插入自己小穴裡, 腦海幻想緊阿k已經入咗嚟, 用緊佢條又大又硬既jj插我, dada一路用手指又插又捽, 終於自己都令到自己又嚟一次, 忍吾住叫咗出嚟, 朋友聽到我叫, 即刻問我有無事, 我真係驚佢衝入嚟, 就話佢知無事.

Dada
換衫既時候, 唸住今晚多數都會係阿k送我返屋企, 就作出咗一個好大膽既做法, 決定真空出街, 身上著咗件小背心+低腰短褲, 再加件jacket, 然後就離開更衣室.

沒有留言:

張貼留言