Translate

2013年4月5日 星期五

小奴偷情日記




我今年christmas都係lonely,因為男朋友係美國,唔返黎陪我
男同事有女朋友,佢要交人。當我以為無人陪我,準備約朋友之際,男同事就whatsapp我,佢話佢呃佢gf,25號約左成班男性朋友飲野,可以陪我 我就梗係好開心喇,我問佢gf無起疑心咩,佢話無,到時打幾個電話報到就得。
結果25號個日下晝我地出左去tst twilight,辛苦哂佢同我睇呢d妹妹戲
之後都係影下相,食個聖誕大餐,之後就返佢屋企開大餐了
佢話買左聖誕禮物俾我,佢入左房到拎,原來係一個C字頭既手袋,再加一套lace內衣
我都未多謝佢,佢就一手攬住我係咁車,之後就叫我入房換套lace內衣,我同佢講洗咩換姐,陣間都俾你除架喇,佢就打左我patpat幾下,叫我快d去。 過左陣,我就著住套佢買俾我既lace內衣,出左去喇,套內衣係由胸個到開始,一直到腳板,基本上成件都係透視,著左=無著


佢一見到我著成咁,就即刻衝埋黎攬住我話正之後一手抱起我,去佢間房。佢又dum我落佢張雙人床到,之後佢仲拎埋手扣出黎舉高我雙手,擺係我後面,之後扣住,攪到我郁唔到 之後佢就琴係我上面,開始摷我喇


Part 2
佢琴左係我上面,夾住我,我想郁都郁唔到。之後佢就係咁咬同啜我條頸 一邊啜我頸,一邊me我粒lin。之後佢個咀就向落咁錫,佢開始除我件lace內衣,之後一手揸我一邊波,另一邊波就俾佢係咁咬。我對手俾佢扣住左,所以 只可以訓係到俾佢魚肉。之後佢就索性除哂我整件內衣,2隻手指二話不說就插左入我妹妹到,我妹妹一早已經俾佢攪到濕哂,佢2隻手指不斷進出,我靜係听到我 既呻吟聲同下面d水既之之聲
佢見我叫到咁,佢就轉69,一野就將佢條粗腸腸塞入我既口到,仲要塞到最入,店到喉嚨。我都俾佢突然其來既一擊嚇親,所以佢塞入黎個時,我即刻反胃,但我 都好樂意幫佢吹爆佢。由於我對手俾佢扣住,所以我feel到佢係到屌梗我個口。佢個2隻手指繼續係我妹妹到抽插,d水係咁流出黎。佢插到咁上下,就將佢個 2隻手指都伸埋係我個口到,叫我一齊吸乾佢 佢見到我mark大個口都好攰,佢就去櫃筒拎左條假j出黎,又係唔講,一野就插左去我妹妹到,下下都到頂,好high,我不停咁嗌,點知個衰佬無拉拉拎我 部電話出黎,打左俾我朋友,叫我同朋友講merry christmas。如果我唔講就無真jj食。當時我都俾佢攪到個人high哂,佢要我講咩我就講咩,我都唔知佢打過俾邊個,靜係知我講左十幾次 merry christmas  佢見我咁聽話,佢就除左我手扣喇


Part 3
佢除左我個手扣,係我妹妹到拎返條假j出黎,之後佢伸自己2隻手指入去,係咁係到抽插,我又噴左小小水出黎 佢見我噴左小小水,佢就即刻伸個頭埋去我妹妹到,狂啜豆豆,我真係high到不得了 佢啜到咁上下,佢就用佢既熱肉棒插左入黎喇!我第一個反應就係呀!呀!呀!,除左嗌同叫佢快d之外,都無咩可以叫喇。

插到咁上下,佢叫我趴係張床到,,掟高我patpat,狗仔咁插我 一路插一路打我pat,佢下下都頂到去盡,真係好正,我好中意佢粗暴咁對我 之後佢訓左係到,我就背住佢,一野就坐左上去,我係咁係上面un,佢就係後面揸我對波,me我粒lin,un到攰,就成個人訓左係佢到,就到佢下下頂上 黎,插我。之後佢突然將我反轉,拎高我對腳,係咁抽插我妹妹,之後又中出左我喇,佢射哂入黎俾我,之後佢突然係張台到拎左部cam,個一刻我先知原來佢錄 哂我地頭先做愛既過程 之後佢就拎部cam,影我妹妹,我妹妹仲震震地,佢一邊影,一邊”d精出黎,之後佢用手撩,行左黎我到,叫我啜乾佢d手指,最後就同我打車輪。

之後我地睇返段片,原來睇返自己做愛係咁正同攪笑 睇睇下,佢又拿高我條裙,底褲都無除,就咁插左入黎,今次佢就顏射我喇

如果大家反應好,我會update我同佢既台灣之旅


PART 4

台灣同澳門之旅得閒就會打,因為好長,好多野要打

今日想講既係我前晚同男同事大戰
因為佢gf同屋企人去左旅行,所以男同事有1.5星期係自由!我地當然要把握時間,我呢1.5星期都會係佢屋企住 我真係愛上左佢,係呢幾日,我地就好似一對幸福既情侶咁
男同事住係九龍塘某豪宅,d樓好得78層,附近又無咩人,我地屋對住個看更亭,有晚,男同事叫我去對面引下個看更,初初我都有d唔想,但佢話佢一邊睇, 會好興奮,陣間會扑得我更落力,我問佢捨得我俾人睇架喇,佢話你都好想架喇!我話我唔識引人,佢叫我用平時引佢既方法引!就係咁,個晚1點幾,我就落 左去喇!我個一刻既裝扮係一件小背心加件長褸,件背心好細件,會見到我bar邊,長褸遮到pat pat ge,男同事要我唔著底褲同褲,咁我下身就係一對透透地既黑絲喇
我落到去,見到個看更,佢都幾高,應該有175-178,大約40歲,唔似一個呀叔,我心諗正!之後我就行埋去,扮醉,行埋去同佢講我唔記得帶鎖匙,之後 我扮跌,佢就即刻扶住我,我見佢都型型地,就請下佢食波餅喇,佢說扶左我入去看更亭喇,個看更亭好細,所以我地一齊坐都幾逼,入而有燈,但唔係好光,我同 佢講我等梗屋企人返黎,佢就問我做咩飲到咁醉,我就話我唔開心,失戀,佢問我邊個咁走寶,我就無答佢,除左件褸,佢見到我無著底褲,我見到佢個樣想繼續睇 但又唔好意思睇,我就繼續扮唔開心,係咁" i " 落佢到,話你地d男人好衰,又唔細心,之後我不停講我好熱,話想除哂d衫,叫佢幫我,但佢話我已經無咩衫,仲除?咁我唯有話我好想搵個男人錫我,之後訓左 係佢膊頭到,我見佢咁忍得,我就係佢耳仔吹氣,吹完我就成個人坐左係佢大脾,係個刻,我真係想一咀咀埋去,想俾呢個型型地既看更就地解決,所以我就成個人 攬住佢,係咁用對波壓住佢,之後我都feel到佢對手開始曳曳,開始格住背心摸我波波,另一隻手佢竟然想向我妹妹進發,咁樣引一引佢我一早已經濕,佢應該 摸到對黑絲近妹妹個位濕。而我就已經lam梗佢耳仔,正當我想咀佢個時,我電話響,我地2個當堂嚇一嚇,係男同事打黎,我聽電話,佢叫我即刻上返黎,語氣 仲有少少惡tim。收左線之後,我就同看更講我屋企人返到,我可以返屋企,點知佢問我咁唔繼續?我話有機會就下次喇,之後我就著返件褸急急腳走喇。

上到去,男同事就話佢咩都睇唔到,因為我背住左佢,但佢話佢知佢唔再打黎,我同個看更就真係會開餐。我就同佢講個看更只係摸我波同差唔多摸到妹妹到,之後 佢就話我咁淫,無邊個男人頂得住,佢講完就即刻除我褸,背心同黑絲,一手抱我去近窗個到,放我係地下,二話不說就插左入黎,仲要下下都好大力,一邊插一邊 揸我對波,一邊講死淫妹,係到引其他男人,你咁撚淫,我要插死你!插插下仲訓落我到,係咁咬我粒lin,佢好大力咁咬,佢從未試過對我咁粗暴,之後佢 叫我企起身,扒係個落地玻璃到,抬高我隻腳,又一野插左入黎,我見到個看更望住我地,佢應該認得我,之後男同事一邊插,又一邊講死看更,見唔見到呀,我 屌梗條淫娃呀!點知插唔夠5分鐘,男同事又射哂入黎俾我喇

完事後,我問男同事做咩今次咁粗老,佢話我呢d淫妹唔屌唔安落,講完佢說攬住我訓喇,訓醒仲黎多次morning q,今次就俾佢口爆左喇




見大家咁支持,就送2張相俾大家喇

沒有留言:

張貼留言