Translate

2013年4月5日 星期五

其實我都幾淫賤..........好想......



小妹第一次開post 要多多<指教>
報一報先我有32c-d 但我覺得始終都未夠
平時自己 需要就上黎睇下 原來好多人都好淫嫁 搞到我都好濕 好需要 ><但都係自己黎la
成日諗d男人下邊有幾大呢?真係自己一個就好需要
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
講番自己d經歷la
其實小妹20 拍過2次拖 次次3年起
2
個男朋友同我一齊咁耐我諗都係鍾意我夠淫
我相信冇一個男人唔鍾意 我真係超級享受性愛
但唔知點解我仲未夠滿足 好想試下更多男人
我平時返工接觸好多令女令仔 咁岩比我識到一個令仔 唔係好高175 la 但大隻身形好好好fit 其實都冇諗咁多'
大家交換面書 真係約左出黎飲野 大家都係飲下野講下大家既野好平常
可能大家飲到wingwing 已經講起大家性生活
大家都話大家鬼妹鬼仔性格 姐係OPEN LA HAHA 咁大家已經好放 音樂好大聲 講野要起耳仔邊講
佢問我幾耐冇搞 因為我同我男朋友宜家感情唔好 所以佢咁問 我就同佢講好耐LA 但平時日日都有自己玩下 我真係好想有個男人可以滿足我 我好想HIGH 我好想高潮好想射水 我真係好唔知羞 但佢就好受落 佢同我講一見到你就好想識你 因為你個樣一睇就知好淫 我心諗咁都睇得出 佢同我講可以幫到我 HAHAHA 之後我地話走LA
佢叫我上佢屋企 但真係引唔住LA 因為佢一路飲野一路已經搞到我小妹妹濕曬 又摸人地咪咪 E一種感覺真係好正 所以我好愛淫賤男人 好主動既更愛 一路摸一路話人好濕咁易出水 了到我真係好想要 不停起佢耳邊叫 ohoh high ar 好想要ar!!!  真係好驚人望到嫁 但真係好high 唔理得咁多 玩到差不多我地走人 佢當然想有下場 但我又唔想咁快比佢得手 咁我就話下次la 好勀la 係唔係好衰ar haha 我諗番都好high

講住咁多先 我好期待我地下一次

沒有留言:

張貼留言