Translate

2013年4月5日 星期五

度假屋淫賤假期



話說琴日bb放假,爪爪呢幾日又成日西痕喎
但無地方...所以一早約左bb去租度假屋放下假順便開下房
因為爪爪同bb都對時鐘麻麻
而且去日租度假屋抵過時鐘好多

一早知有幾個鐘玩,搭船出發已經好興奮
爪爪著左對紋身肉色絲襪加黑色短裙仔(armarm遮到patpat)..
bb
係船上面已經係咁抽人水坐船咁耐佢就話訓陣先...初初我都有陪我訓架..但又訓唔著我就係咁搞佢啦...
爪爪係咁用條利係佢耳珠,耳窩同頸徘徊...一時輕輕力用利尖掂...一時又好肉緊咁啜耳珠
佢呢幾個位超級敏感..feel到佢好想叫但又唔得...於是就將d力放曬係我波波度...好大力咁揸
搞到我都忍唔住濕濕....
於是係佢耳邊細細聲咁講"我濕曬啦"
"邊度濕曬呀?"
我又衰怕醜喎...就擰埋一面
"邊度濕曬姐?"
"妹妹濕濕......"超細聲咁講
佢就摸摸落去啦...隔住絲襪摸...禁住我粒豆豆慢慢打轉...一時輕力一時大力
我都老實唔客氣咁摸番佢deedee....一摸...
"...咁硬既..."真係隔住條褲都feel到硬過條柱
"係呀....一陣用黎屌死你呀..."
話說爪爪唔知點解對粗口好敏感...當然指愛愛個陣啦一聽到呢類字就會更加想要
說時遲那時快..好快就落船啦

相信大家對我地點租度假屋都無咩性趣架啦..所以我入正文先

我地一入到屋..2張床..bb就話合埋佢大張d..
佢一合埋我就係上面碌地沙咁轉
忽然間佢撲埋黎...我有d驚就想縮埋啦...點知縮左去床角..哎呀比佢得米
(
不過其實我唔係想比佢得米既咩)一黎就緊係錫錫架啦..黎個法式接吻..
我都feel到佢頂唔順...一路錫一路除我d..係不停除個隻最後我呢隻豬仔當然要同佢肉帛相見
佢一訓底...腸腸已經硬曬咁對住爪爪
爪爪從未見到bb咁快就硬到咁...所以我都好興奮
一手揸住bb條腸腸,諗都無諗就含落去
一路含就一路幻想bb陣間點樣大大力咁屌爪爪..所以我真係口同妹妹都出曬水
仲覺得自己個樣好姣好淫...好似用眼神係咁叫佢屌我啦
由於熱身已經係船上面做好曬,bb就一帶套叫我坐上去
爪爪好耐無比佢屌啦妹妹好熱好濕好窄腸腸放入去個一下完全感覺到妹妹比野填滿左..而且bb既腸腸仲頂實左爪爪既G
爪爪同bb都一齊"~~"左聲
自從知道女上可以減肥後,爪爪就好中意女上而且勤練習...加上師兄提點過爪爪
爪爪坐係bb上面就完全好似個女騎士咁..不停前後咁un..前後前後
原來女上真係可以好舒服...望住bbhigh個樣當然就更加落力郁..而且仲不停頂到個點點
我已經high到傻左係咁叫...
bb
係咁叫我細聲d..但我完全控制唔到
un
左一陣爪爪就扒落bb身上面等佢插我...
bb
完全上左身咁係咁插爪爪..不停話要屌死我..屌死我...
爪爪已經淨係識叫"~~~bb~~~~~~~~~~"
"細聲dbb"
"~~~~~得呀~~~~~插得人地~好舒服嘎~~"
佢突然好惡咁同爪爪講"細聲d呀!細聲d呀!"仲要細細力打落爪爪塊面度
爪爪既奴性出曬黎...即刻好聽bb話收聲...
但佢一聽到我無叫..就再大加咁插我...再咁插爪爪真係會比佢屌死
爪爪就忍唔住再大叫
之後我地轉左男上...bb不停叫我細聲d.."叫得咁大聲咁淫係咪想比人聽到曬!?下?""係呀~~~~~想比~~~比人知你屌~~屌緊個~~淫娃呀~"
"做咩咁想比人知呀!?想佢地入黎姦左你呀!?"
"~~~姦左我~~"
"淫妹呀..只有我一個可以屌你!知唔知道?"
"~~~~知道啦~~~"
插左一陣bb又話轉狗仔..咁爪爪就即刻轉身拮高個patpat做狗仔
bb
好易比我d水帶領咁冼左入去..佢不停咁抽插我呢隻唔聽話既狗仔
又好大力咁揸波波同摵linlin
"好舒服呀~~bb~~~~"
"想我射去邊?講!"
"bb~~~~意邊~~咪邊!~~"
"我要射曬落你塊面度!"
"~~我想~~~~食呀~"
"咁我射完落面咪撥番入你個口"
bb
就快射啦..就轉番男上方便d...佢好大力好大力好大力咁插我...仲有好勁既啪啪聲
"~~~~~~射啦射啦!"
佢就及時抽出除套..射埋落我塊面度..仲要好多我好中意

清潔完之後起身...發現張床濕左一大撻....

沒有留言:

張貼留言