Translate

2013年4月5日 星期五

新人(瞳瞳) ─ DIY。



大家好~我叫瞳瞳~雖然都有上開黎引板~但都係第一次自己開po~
所以開個新ACC
介紹下自己先...我係一個90後既女仔~
樣就普普通通啦~身材就.................
身材就ok啦哈哈~我都幾肥但有ECUP
我係一個外表非常斯文,但內裡非常OPEN既人!
如果就咁睇我樣一定估唔到我咁大食,咁有需要~HAHAHA~
就算唔熟既網友都未必會睇到我咸濕既一面...
都要慢慢熟左先會知我係一個咁咸濕既女仔

今次想講下我既DIY過程~
M
M後特別想要...好多時我都係自己DIY搞掂
早排係搖搖APP度識左個男仔。。。
好快我地已經講到SEX既話題~哈哈
佢有次SD左張佢腸腸硬晒既相俾我睇..叫我幫佢含...
我就話 不如幫你用波波夾講完仲即刻SD番張ECUP既波波相俾佢做回禮
既然除左衫影相 就唔爭在除埋BRABRA~
佢一邊話要搓我波波~啜我波波~我隻手就一邊照佢說話做~
搓到LINLIN都硬晒~跟住同佢講 我已經好濕好多水啦...D插我
係佢說話既挑逗下 再加上自己既幻想......
幻想住佢點樣大大力插我 插到幾入....
我再不停用手指插自己...好多水流晒落張床~~~
一邊插一邊忍唔住細細聲叫出黎 (~~~~~~)
好快已經成身震晒我既高潮就係咁到左

事後佢再SD左張好多精既相我睇~話佢都射左~~
跟住話想約我出黎實戰!
不過我都仲考慮緊~始終未試過就咁就同個唔識既人搞><
同埋又未係好熟 我都玩唔得好放

大家覺得我寫成點 D意見啦:$
如果同個個男仔再有下文 先再報告俾大家知啦~嘻嘻同埋如果多人支持~我試下PO張相俾大家睇啦
---------------------------------------------------------------------------------------
估唔到咁快有大家支持~嘻嘻~
我想PO相架~不過我仲係新人 加唔到相住~所以我張相放左係頭像~
雖然細細張~但大家睇住先啦:$
再多D人支持~我夠分PO到相就會影過張新相報答大家架啦^^
---------------------------------------------------------------------------------------

~~~~~~
大家要繼續支持瞳瞳啊~~~~~~

沒有留言:

張貼留言