Translate

2013年4月5日 星期五

回復單身的喵喵~~~



小妹近日分左手,真系好吾慣冇男朋友解決我既需要,有時都好掛住同ex搞野既情節 ><
自知自己大食,唯有得閒diy

見到d post 分享,攪到我都想分享下以前d性事


ex一齊冇耐,一返屋企就好想sex
有時會一齊洗白白,我好中意攪佢jjo西我就好有滿足感
之後我就幫佢含,,每一次佢都會叫o西
慢慢由下面奶上去,再系個jj頭打圈
然後就69,一lam邊用手指插
因為我太容易濕,通常ex都好快頂吾住想要插我妹妹,但系又要人求佢,好鬼衰
我話我想要,好想要你插我,求下你比我啦~~~
之後kiss幾下我就自己爬上去女上甘坐系佢上面
自己自動波郁~好high系甘叫
我:嗯嗯...bb 你好正好勁,我好中意
ex:
要吾要多d
我:嗯嗯,,我要,, (我會不自覺楂自己個波波)
之後我支力就換pose
男上啊,狗仔我都好like
插插下我中意叫佢快d大力d
真系好正,好舒服
我大概一次黎67次高潮,所以一直都keep住好濕
佢成日話我下面好濕好窄,,想搞到我虛脫haha
插到就黎個陣佢會捉住我個屁股仔勁大力咁插,之後就射到我成身都系
感覺好正好幸福
清理完就攬攬訓教






沒有留言:

張貼留言